2011 m. kovo 20 d., sekmadienis

Įspūdžiai iš "LOGIN 2011"




Šiemet pirmą kartą dalyvavau interneto tendencijų renginyje "LOGIN 2011". Renginys vyko net dvi dienas, per kurias buvo galima ne tik išgirsti senas, susisteminti žinomas, bet pasisemti ir naujų idėjų.




"Tieto" atstovas užminė retorinį klausimą: jeigu šiandien jau sukurti robotas-stalas, mintantis peles ir robotas-šviestuvas, mintantis muses ir kitokius vabzdžius, tai kas mūsų laukia toliau? Apie minėtus pagalbininkus video:


Marc Sands pasakojo, ko šiandien iš muziejų tikisi lankytojai? Kaip juos pasiekti?
Pasirodo, muziejuose gali būti eksponuojami ne tik mums įprasti paveikslai, istoriniai radiniai, bet ir žemės drebėjimo metu įskilusi žemė arba saulėgražos, kaip Ai Weiwei instaliacija "Sunflower Seeds":


Buvo minėta, kad jeigu muziejų internetiniai puslapiai būtų patrauklesni, būtų sulaukiama didesnio lankytojų dėmesio. Pagalvojus apie Lietuvą, Lietuvos nacionalinio muziejaus puslapis (http://www.lnm.lt/) jau labai atsilieka nuo to, ko tikisi lankytojai.

Esu skaičiusi, kad yra visokių tipų komercijų:
  • prekybininkų (perki - parduodi - gauni pelną);
  • socialinė (pažinčių ratas);
  • simbolinė (įvaizdis, titulai);
  • erotinė.
Pasirodo jau senai egzistuoja ir dėmesio komercija-ekonomika. Pranešėjas Mads Holmen kaip pavyzdį rodė naują Nokia n8 video, kuris per trumpą laiką:
  • pritraukia įvairius žiūrovus;
  • parodo produkto funkcijas;
  • gerai įsimenamas;
  • ir, aišku, žiūrovas laiką leidžia su įmonės prekiniu ženklu.

Kitas pavyzdys, kaip video ne tik linksmina, bet ir keičia gyvenimo būdą, elgseną:


Skambantys laiptai kviečia lipti patiems, o ne naudotis eskalatoriumi. Taigi, video dar tik gimsta ir grėsmingai žada pavilioti TV žiūrovus.

Norėdami kurti geresnes prezentacijas, galite naudoti http://prezi.com/, kuris, pasak kūrėjų, informaciją vaizduoja labiausiai priimtinu būdu žmogaus smegenis. Į šį produktą investuoja ir TED konferencijų organizatoriai.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą